donderdag 29 september 2011

Interview met Nawid

Hallo Nawid, wat doe je nu, na de ISK?
Ik doe verzorgende IG.
Wat is dat?
Ik verzorg mensen in verpleeghuizen.
van alle leeftijden?
ja, maar vaak oude mensen, die hebben meer hulp nodig.
Vind je dat leuk om te doen?
Ik kan goed met oude mensen werken, het past bij mij.
Heb jij vroeger niet als vrijwilliger gewerkt?
ja bij stichting Oppepper
Wat is dat?
De stichting Oppepper vervult wensen van chronisch zieken.(mensen die niet meer beter kunnen worden).
dat kunnen mensen zijn van alle leeftijden.
http://www.deoppepper.nl/

Wat doe je nog meer?
Ik ben Nederlands Kampioen boxen geworden voor de 65 kg .
Dus je bent goed in mensen helpen en mensen in elkaar slaan.
Haha, ja, ik verdiep mij in andere mensen, ik schrijf dat ook op in gedichten.
Heb je dat op de ISK geleerd?
Ja bij meester Rob, die heeft mij geleerd te luister en je in te leven in andere mensen.
Hoe vind je de zorg voor leerlingen op de ISK?
Die is heel goed en heel professioneel
Dat horen we graag.
ja maar het kan natuurlijk altijd beter.
Ja........het kan altijd beter
dank je wel en heel veel succes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten