maandag 22 november 2010

Melad en Gowtharam


hoe is het op het ROC?
Ik mis de ISK nu ik het weer terug zie. Op het ROC moeten we harder werken en meer huiswerk.
Als ik meer had geweten van het ROC, had ik op de ISK beter mijn best gedaan.
Wat studeer je op het ROC?
Electrotechniek, het is wel veel leuker om een vak te leren.
Ze kijken meer volwassen tegen ons aan en wij moeten meer volwassen zijn want je moet heel veel zelfstandig werken. Elke les moet je een stempel halen.
En als je geen stempel hebt?
Dan krijg je geen straf maar later wel problemen met de gemeente.
Wat had ISK meer kunnen doen om jullie voor te bereiden voor het ROC?
Jullie moeten eerder beginnen met de beroepenorientatie.
en op de ISK wordt je veel geholpen door de meester maar je moet leren het zelf te doen.
Jullie hebben een presentatie gehouden voor RS,
wat is het belangrijkste om te vertellen?
Goed nederlands leren want dan kan je naar een hoger nivo.
en waar hebben jullie zo goed leren presenteren?
bij leren 2
Op ISK?
Natuurlijk op ISK

Dank jullie wel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten