vrijdag 26 november 2010

Seif met de sint

1
yo ik ben seif me eigen naam dus rustig met de baas ik ben zo hartelijk bekend op straten met me shanzoo naam op internet ik sla de sintklaas met zijn kaas want hij schijt elke dag gas sint waar is me cadou me cadou voor jou is een gedicht die elke rapper op straat verslaat die gedicht geef ik aan jou met een nieuw spijkerbroek en nieuw zwartepiet jouwe zijne oud beter nieuw kopen iedereen is spanend iedereen wacht zijn cadou ik steel je staf ik maak het stof

2
ik eer geen schaap ik eet een kaas met pataat
3
ik eet een koe ik spug een aap in de verwarming vuur
4
ik ben warm ik ben koud ik ben koel ik weet het niet wat ik bedoel
5
ik weet het niet wat ik zeg ik weet het niet wat ik doen de liefde is wat ik bedoel
6
zonder vechten zonder bloed ik zie de echte liefde op de deur


Gemaakt door : Seif uit de beste klas VQ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten