maandag 4 oktober 2010

Ik heb dit lied zelf geschreven, Baha RR

couplet 1
joh schatje je bent uniek
yeah i'm a freak
eerste jij en dan de muziek
zie je het publiek
nou luisteren,hou je klep en hou oren open
en ga niet lopen
met deze shit moet je stoppen
yeah wij zijn een paar
dus ik hou van haar
maar het's echt waar
ik hoor je hartbeat kijk in me ogen baby en zeg mij wat je ziet
ik ben toch verliefd maar niet verdriet
yoh in me hart staat veel woorden om te zeggen
ik vind het moeilijk om zelf te uitleggen
yeah ik en jij wij zijn niet te breken
blijf bij me schat in het hele leven
als je weg bent baby ga ik beven
maar het's overdreven
ik heb mijn hart aan jou gegeven
en ik wil met jou blijven
alsjeblieft wacht even
als ik heb verkeerd me vergeven


couplet 2
je ogen zijn me zicht
je handen me gevoel
je liefde is mijn wens
en je hart is mijn doel
mijn schatje ik hou van jou
mijn stem kom zo flouw
je was geen meisje ook geen vrouw
maar ik hou van jou
nou dat alles wat ik wou
zit je alltijd baby in me gedachten
yeah in de nachten
ik zal op je wachten
bij jou zijn ja dat vind ik fijn
dus vergeet ik de pijn
wacht even schat waar ga je heen
laat me niet in me eentje staan
je bent zo lang weg gegaan
ik vind je mooierd en dan de maan
je gaf me de liefde die ik mis
ik zit vast in deze weldernis
je woorden hebben me geraakt
je liefde heeft me verliefd gemaakt


couplet 3

je weet niet schat wat je doet met mij
je deed me ogen open je deed me geloven
ik woon in gouda maar je woont in eindhoven
tussen all die afstanden ik stuur je me hart met de mensen handen
en ik wacht op jou al drie maanden
ik voel me blij als ik raak je handen
je doet me hart sneller kloppe het's niet zo verdragelijks
mooie ogen en mooie benen denk aan jou zo dagelijks
ik leefde in de hel gekneld door het spel
liefde op de straat combinatie met geld
maar je bent degene die alles veranderet
geloof me baby als ik zeg het alles veranderet
ik rap met veel teksen op de weg naar het succes
zodat we kunnen chillen aan het einde van de weg
ik wil proeven van je ik wil snoepen van je baby i love ya

1 opmerking: