zondag 10 oktober 2010

Rap geschreven door Baha

Ik ben de Baas

couplet 1
ik ben de king kong op de straten
zit je er weer over me te praten
eej joh kromme ik hou je in de gaten
yeah ik ben een gangsta mag mij haten
ik net sta en de microfoon ik pak
ik loop niet met een wapen maar ik sla je met een hand
ik heb genoeg doekoe maar ik wil extra
mijn naam is clever B hoort je bij me G
yeah yeah this me homies this me MC killer G
ik hou van fockin doekoe
ik weet wat ik doe en op welke kant opmoet
ik zit op me neigborhood ja dat vind ik goed
doe maar niet stoer op de dansvloer
je net als een boer doe maar dicht de deur clown
ik ben een king zie je toch mijn crown

maar als ik begin te rappen
ik kan bergen verzitten

couplet 2
mijn naam is clever B nu vertel ik mijn verhaal
deze verhaal is voor jullie allemaal
is deze beat is wel je stijl
je zingt je swingt
je verstuurt een hint
ik ga door met de rappen
er is een beat er is geen verdriet
is dat jou lied
yeah rap is ons rap is wij
da maakt ons blij
ik voel me blij je voelt u blij
deze tekst hier komt in
usa en la net als een dj
ik net als iedereen
ik doe mijn eigen ding
ik rap ik zing
thuis,op de straat
overal waar ik ging
het was het weer
clever B ging weer te keer
ik doe het meer
elke keer maar weer
ik kom hier op deze manier
i wont to be a star
maar nu het's nie klaar

3 opmerkingen:

  1. Wat mijn rap liedje is nog steeds hier!?
    Bijna 3 jaar op het ISK ik miss mijn vrienden ):
    Ik hoop dat ze allemaal een goede toekomst te krijgen.
    iedereen op het ISK bedankt voor alles het was echt een mooie school en liefe docenten.
    groeten Bahaa Majid

    BeantwoordenVerwijderen