maandag 18 oktober 2010

Kunstbende


 Kunstbende
Ben jij creatief, heb jij talent en wil je op een groot podium staan? Dan is de Kunstbende zeker iets voor jou. De Kunstbende is een talentenjacht voor jongeren van 13 t/m 18 jaar! Je bedenkt je hele eigen act alleen of met een vriend of vriendin en voert dit op voor een professionele jury. Je kunt je inschrijven voor een bepaalde categorie. Dans, DJ, expo, film & animatie, muziek, taal, fashion of theater en performance. Natuurlijk zijn er ook vette prijzen te winnen.
Verover je een plek bij de eerste 3 dan kun een mooi prijzenpakket verwachten met oa workshops, optredens, vrijkaarten en nog veel meer!
De voorrondes vinden plaats op 6 maart 2011 in de Stadsschouwburg in Utrecht.
De nummer 1 uit iedere categorie strijd uiteindelijk om de hoogste eer in de landelijke finale in Amsterdam.
Waar wacht je nog op? Schrijf je in op onze website: www.kunstbende.nl

6 opmerkingen:

  1. ik wil meedoen


    Naam: seif
    Klas: VQ
    School: ISK

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil meedoen met kunstbende zingen
    naam:bahaa
    lieftijd:18
    klas:RR
    school:isk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb een vraag aan de schoolkrant van wie deze opdracht kan ik zijn naam of haar naam weten
    als dat mag ik heb ingeschreven in de kunstbende daarom ik wil weten

    dankjewel
    groetjes van bahaa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oke nu weet ik wel bedankt voor de informatie

    BeantwoordenVerwijderen